PERSONVERN REGLER
Når du bestiller tjeneste fra InoXo Regnskap AS eller registrerer deg på vår side, gir du oss tilgang til opplysninger om deg. Her kan du lese hvilke opplysninger vi samler inn, hvordan vi gjør det og hva vi bruker dem til.
Hva er personopplysninger?
Personopplysninger er informasjon som kan knyttes til en person, for eksempel navn, bosted, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse.
Hvilke regler gjelder for håndtering av personopplysninger?
InoXo Regnskap AS er ansvarlig for håndteringen av personopplysninger som samles inn ved bestilling av våre tjenester på våre hjemmesider. InoXo Regnskap AS følger personopplysningsloven i behandlingen av personopplysninger.
Hvilken informasjon samler vi om deg?
Opplysninger du selv oppgir
- Når du henvender deg til InoXo Regnskap AS via vår hjemmeside.
- Når du registrerer deg på en av Inoxo Regnskap AS sider for få registrert et nytt selskap eller ønsker å komme i kontakt med oss for andre tjenester.
(Navn, Adresse, postnr.,by, kjønn, fødselsår, e-post og telefonnr.)
Opplysninger vi henter fra offentlige registre
Når du gir oss tilgang til offentlige registre som Altinn hvor InoXo Regnskap utfører tjenester for deg privat eller ditt selskap tilgjengelig gjøres informasjon som: adresse, personnummer, kjønn, familiære forhold etc. fra offentlige registre.
Opplysninger vi samler inn om din bruk av https://www.Inoxo.no
- Hvilken teknologi du bruker. Om du er på laptop, nettbrett eller mobil, hvilken nettleser du bruker, IP-adresse, nettverksoperatør og lignende.
- Hvor du er. Vi registrerer din geografiske posisjon basert på din IP-adresse eller andre former for lokalisering.
Hvor lagres informasjonen?
Informasjonen lagres i våre databaser.
Informasjon fra andre kilder
I de tilfeller vi har behov for å komplettere vår informasjon slik at vi kan tilby våre kunder den best mulige service, henter vi dette fra tredjeparter som hjelper oss til å forbedre tjenestene våre.
Hva brukes informasjonen til?
Vi jobber hele tiden for å gi deg en god tjeneste fra Inoxo Regnskap AS og her er de viktigste formålene vi bruker personopplysninger til:
- Som Regnskaps kunde. For å gjøre dette må vi ha din e-post og telefonnummer slik at vi får mulighet til å kunne kommunisere med deg fortløpende.
- Informasjon lagret i offentlige databaser er tilgjengelige til oss via pålogging og for utfylling av offentlige dokumenter noe vi er avhengig av for å kunne utføre våre tjenester. Disse opplysninger blir aldri benyttet til andre formål eller lagret på annet vis enn i de offentlige registrene.
Deles informasjonen med andre?
Nei, informasjonen blir kun brukt av Inoxo Regnskap AS.
Sletting av personopplysninger
Vi har rutiner for sletting. Du kan også be om å få fjernet opplysninger vi har om deg. Dette gjøres meget enkelt med å ringe (94 011 600) eller sende oss en epost (post@Inoxo.no). InoXo Regnskap AS følger helt og fult personopplysningsloven.
Bytt regnskapsfører i dag!