fbpx
Regnskapssystemet er laget slik at det skal være enkelt å utvide økonomi- og logistikksystemet med mye annen smart funksjonalitet innen salg og kundedialog, og innen lønn og personal. Automatiserte rutiner for innkjøp, dokumentflyt, reiseregninger, rapportering, ferier og fravær er bare noen av mulighetene.
Økonomistyring

Økonomistyring

Visma Business er et komplett, avansert og brukervennlig økonomisystem, og brukes også av de ledende selskaper. Med InoXo Regnskap du automatiserer de manuelle rutinene, reduserer ressursbruken, øker kvaliteten, og får du bedre oversikt over kostnadene.

Lønn

Lønn

Et effektivt lønnssystem forenkler prosessene i virksomheten din. Uansett bransje eller størrelse ha.Åpenheten i systemet gjør at du kan ha dynamiske linker til Excel for rapportering og registrering direkte i Visma Business og eAccounting.

Logistikksystem

Logistikksystem

Visma Business effektiviserer logistikkprosessene mellom virksomheten, leverandører og kunder.Logistikkfunksjonaliteten hjelper deg å holde orden i varehyllen og gir deg kontroll over alle bevegelser på lagerbeholdningen.

Bankhåndterings

Bankhåndtering

Med bankhåndteringsfunksjonen i Visma Business forenkles oppgavene knyttet til bankavstemming. Løsningen forenkler håndteringen av elektroniske betalingsstrømmer mellom deg og dine handelsforbindelser og gir betydelig tidsbesparelse.

Timeregistrering_på_web_bilde

Timeregistrering på web

Timeregistreringen gir deg full kontroll over fakturerbar tid. Dig hjelper programmet deg med å holde orden på løpende oppdrag, prosjekter og intern arbeidstid. Med webregistrering har en medarbeider mulighet til å registrere timer og utlegg på sitt firma også via internett.

Elektronisk_bilagshåndtering

Elektronisk bilagshåndtering

Med elektronisk bilagshåndtering effektiviseres rutiner for dokumentadministrasjon. Med dokumentflyt blir fakturaer og bilag sendt automatisk til rette personer i rett rekkefølge for attestering.

Salgs-og_markedsstøtte

Salgs-og markedsstøtte

Løsningen gir en felles plattform for hele bedriften i kommunikasjonen med nye og eksisterende forbindelser.​ Mens Visma Business hjelper deg med å ha kontroll på kostnadene, gir et godt verktøy for salg og kundedialog bedre kontroll på inntektene.

Kassefunksjonalitet

Kassefunksjonalitet

Visma ERP POS er en touch-basert kasseløsning for liten frittstående butikker. Løsningen er online med økonomisystemet og varelageret, noe som gjør hverdagen mer effektiv. På denne måten får mindre butikker tilgang til en sikker kasse som oppfyller alle lovkrav.

Netthandel

Netthandel

Med Visma Zpider eShop får du en ny salgskanal uten å legge om driften. Ved å integrere nettbutikken med Visma Business bruker du informasjonen, funksjonaliteten og rutinene som allerede ligger i økonomisystemet.

Rapportering

Rapportering

Visma Rapportering er en webbasert rapporteringsløsning som gir alle ansatte enkel tilgang til den informasjonen de ønsker fra forretningssystemene bedriften benytter. En rekke standardrapporter følger med systemet.

Bytt regnskapsfører i dag!

Bruk heller tiden til utvikling av ditt eget selskap