Ta Kontakt!
Elektronisk bilagshåndtering
Visma Dokumentsenter
Effektivt fakturamottak
– Fakturabehandling med automasjon og dokumentflyt
Med skanning, elektronisk flyt og attestering av faktura og bilag vil Visma Dokumentsenter spare bedriften for både arbeid og kostnader.
La Visma dokumentsenter gjøre jobben for deg
Ved å integrere Visma Dokumentsenter med ditt Visma økonomisystem kan du automatisere manuelle rutiner. Dette gir en rekke gevinster:
- Bedre oversikt og kontroll
- Mindre administrativt arbeid
- Færre feil
- Lavere kostnader
- Ha kontroll på ikke-bokførte kostnader
Reduser purringer og rentekostnader
Med dokumentflyt blir fakturaer og bilag sendt automatisk til rette personer i rett rekkefølge for attestering. Regnskapsavdelingen vil til enhver tid vite hvor i prosessen fakturaene befinner seg. Og du kan si farvel til menneskelige feil og dokumenter på avveie.
Slik fungerer elektronisk håndtering av fakturaer:
- Regnskapsavdelingen mottar en faktura – enten elektronisk eller på papir.
- Papirfakturaen skannes inn og påføres regnskapsinformasjon som beløp, konto, avdeling og prosjekt. Med tilleggsmodulen ”Fakturatolk” påføres regnskapsinformasjonen automatisk.
- Fakturaen sendes på dokumentflyt til aktuelle attestanter for behandling, attestasjon og endelig godkjenning.
- Etter endelig godkjenning av fakturaen sendes den på flyt til regnskapsavdelingen som foretar betaling.
- Fakturaen ligger nå arkivert elektronisk og man kan ved enkle tastetrykk hente den frem på skjerm når man måtte ønske.
Hent informasjon med et klikk
Med Visma Dokumentsenter er alle fakturaer, bilag og fakturainformasjon digitale, søkbare, oppdaterte og lett tilgjengelig. Gjør det enkelt og effektivt med et fakturamottak